Senaste nytt

Amex Platinum - Presentkort på Brasseriegruppen

Ingenting här heller. Det är inte så att @Tonton uppgraderat till, eller signat upp sig för, ett Platinum under hösten och därför fått 2000:-?

Verkar märkligt att ingen annan fått brevet tänker jag..

Inga förändringar på mina kort sedan Januari 2021.

Jag triggade andra bonusnivån (300k spend) i oktober. Det är den närmsta speciella händelsen jag har på kortet.

Inga förändringar på mina kort sedan Januari 2021.

Jag triggade andra bonusnivån (300k spend) i oktober. Det är den närmsta speciella händelsen jag har på kortet.

Då är det bara att gratulera! Kanske har du varit lite extra snäll i år :p

Tycker att det borde varit mer liv i den här tråden vid det här laget om någon annan på BC fått brevet och om du fick ditt brev i fredags borde någon mer fått det fem dagar senare. Men men - man får leva på hoppet!

Då är det bara att gratulera! Kanske har du varit lite extra snäll i år :p

Tycker att det borde varit mer liv i den här tråden vid det här laget om någon annan på BC fått brevet och om du fick ditt brev i fredags borde någon mer fått det fem dagar senare. Men men - man får leva på hoppet!

Har ju haft det kompfritt från allt reserelaterat senaste 1,5-åren. Kanske är min positiva karma som träffar mig :p

Det här är nog det närmsta jag kommit i nutid.

Attachments

• 3AB2A200-C6B9-4B31-8D4F-2B27C2D73907.png
    3AB2A200-C6B9-4B31-8D4F-2B27C2D73907.png
    184,2 KB · Visningar: 266
Jag känner mig ganska säker på att någon använt tonton’s värvningslänk och att han därför erhållit en middag för 2000kr som erbjudandet säger. Allt annat känns orimligt. Även om han kanske inte själv vet om det.

Om inte annat att systemet tror någon gjort det och därför triggat denna bonus.

068E754B-8D7B-48EE-BCD1-B91206B93B45.jpeg

Toppen