You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
K
Inte ok. Skriv och klaga. Du ska inte få mat "på nåder" eller för att någon annan avstått. Be om att få tillbaka det du betalade, eller...
-
K
24 timmar innan är inte i sista stund. Särskilt inte när det är flyg från en av bolagets största baser.
-
K
Det bör ju vara så att SAS utlovat en viss servicenivå beroende på distans etc. OM denna nivå inte levereras kan jag tycka att forumet...
-
K
Verkligen inte. Och om någon köper en businessbiljett säg dagen före man ska resa, får man ingen mat då heller "för man köpte biljetten...
-
K
Eller utnyttjar möjligheten att boka om samma dag som ingår i de dyrare businessbiljetterna. Tramssvar från SAS.
-
K
Tro det eller ej men det var exakt vad som också hände på denna flight. Herren i 1C blev upplyst av samma flygvärdinna som informerade...
-
K
La bud på uppgradering på OSL-ARN häromdagen för att testa nya Business Class. Jag la budet några dagar innan avresa och fick besked att...