Jag avslutade mitt Elite för ca en mån sen när jag uppnådde min andra voucher. Uppgraderade till Platinum Points Plus för jag har en långresa i ekonomi i vinter betald med Elite som jag vill ha försäkring för samt där det passar bra med Priority Pass. Men efter den resan nedgraderar jag nog till...
Ja möjligen att hon körde någon snabbtvätt. Hon hittade ett när hon tömde pumpfiltret. Men vi har haft lite problem med vår (nya!) tvättmaskin att den inte alltid tömmer ur vattnet så det är nog kopplat till det.
Håller med. Har inte märkt av det själv heller. Men gott, då har jag fått ammo för...
Min sambo har klagat på att arken ibland inte löses upp under tvätten. Har någon annan märkt av detta? Jag misstänker att det är vår tvättmaskin som är boven.
Jag fick besked från Greenely att poängen endast faller ut om man inte byter elbolag inom 3 mån så jag räknar med att få mina utbetalda i början på januari. Mina poäng ligger kvar som kommande på SAS-sidan.
Ja exakt, det var därför jag vågade mig på att använda rabattkoden. Får nyttja ångerrätten inom 14 dagar i värsta fall.
Aha då är jag med. Jag var på mobilen så då var det bara en länk till App Store. Nu har jag laddat ner appen så förhoppningsvis kan det trigga bekräftelsen från SAS.
Vad är det för QR-kod som ni scannade?
Jag gick på länken via portalen, klickade på ’Skaffa Greenely’ och följde instruktionerna. Har dock ej fått någon bekräftelse från SAS nu 2h senare så hoppas inget gått fel. Jag använde även rabattkod från Mecenat Alumni för gratis mån.avg. det första året...
Hur har det gått för dig? Har du fått dina 10 000 poäng? Jag fick min senaste och fjärde matkasse i söndags (21/9) och betalningen drogs 23/9 men har fortfarande inte fått några poäng.