Lufthansa fungerade bra med EBD. Poängen kom in på 2 dagar
På borden kortet från Arlanda stod det bara sk*g men det fungerade
Dock är det bättre inte ha priotag på väskan till Frankfurt. Även LH skickar ut dessa väskor sist. Precis som SAS
Nya appen tappar bort bokningar som gjordes före uppdateringen till EBD. Men chatten hjälpte till och ändrade till EBD. då syns bokningen i nya appen. Inte alltid man skrivit upp bokningsnummer utan litat på appen för det
Synd det inte gjordes automatiskt men det löser ju sig
Garderade med Finnar ARN-HEL-FRA ifall SAS inte flyger direkt flyg i morgon och inte får till ombokning till LH. Har PLUS biljett men en riktigt billig så hamnar väl långt ner i kön för ombokning till annat bolag.
Business så jag kan avboka vid behov om SAS får till det. 5084SEK enkel var...
får ni mail med erbjudandena eller spanar ni av på web sidan om det kommer något nytt erbjudande?
bara vart diamant i 2 år nu och ser inte så många emails med riktade erbjudanden. tyvärr. hoppas SAS bättrar sig
Arlanda har fungerat bra en längre tid nu. Såvida jag inte bytt i CPH eller OSL. Då kommer Prio slumpartat på bandet.
Oavsett Airbus eller boeing maskin. Men det är nog inte ARN som är skyldiga då utan omlastningen
FRA är doch ett sorgebarn. Senast såg jag på ARN hur bagagekillarna...
verkar dessutom som detta erbjudande per email är lite slumpmässigt. Min tjej som flyger på samma flyg men annat bokningnummer har inte fått något (ännu)
Och mina erfarenheter med OT på USA flyg är inte de bästa. funkar 2 av 5 ggr men att få tillbaka pengarna har varit segt de 3gångerna...
OT uppgradering även inom europa.
Första gången jag ser detta. Fick just ett mail från SAS att jg kan uppgradera ARN-FRA via OT för ett flyg på söndag.
Fast länken fungreade inte förrän 3 försök då hittade OT mitt flyg go till Plus för 34Eur
Någon annan som fått mail att OT nu fungerar...
Funderar just på varför en så enkel sak som ett email som gratulerar när man passerar 100 resor (på 11 månader) inte verkar vara något man skickar ut..
Märkte heller inget när jag passerade 100.000 resp 200.000 poäng. Hinner inte till 300 innan året tar slut
Såna små enkla saker som ett email...
är ju bara Diamant så jag får ju inte alla meddelande från SAS :-)
förr förra veckan var det lufthansa som gällde för mig så denna vecka var en nyhet för mig i alla fall.
Lättare checka in i Tyskland.
Märkte idag att i stället för använda Lufthansa appen går det nu checka in från Frankfurt på SAS appen.
en trevlig nyhet som man dock verkar glömt informera om..... Jag har i alla fall inte sett något.
det kommer tillomed SMS och email på samma sätt som vid resor...
fick just svar. De har fixat felet med IT för 30 minuter sedan. Så jag fick igenom min beställning av hörlurarna.
såg det minskade snabbt i antal nu när det fungerar igen.
Just nu verkar det inte alls gå att beställa något.
Klickar glatt i alla rutor man ska men sen "confirm purchase" så händer ingenting förutom att ruan flr terms&condition avmarkeras. Och försökt maila plusdeals i 2 dagar utan response.
Någon som vet någon annan väg att få kontakt?
Väska på rymmen.
Mellanlandning i CPH på en FRA-CPH-ARN så väskan han ju inte med ,, bara 45minuter bytestid.
Det positiva är markservicen på Arlanda. På kvällen vid 9 tiden kommer väskan från CPH till ARN. Då jag ska till Paris dagen efter behöver jag väskan men sista utkörning för kvällen...