Har bara bokat bonusresor med andra Skyteam-bolag så simpel fråga: Är det samma regler med att ringa in och lägga på feeder flight med enbart bonusresa hos SAS? Dvs ARN-CPH och CPH-ARN?
Till slut lyckades jag få mina poäng, cirka 9 veckor efter slutförd aktivitet. Jag hade aldrig problemet med att bli anklagad för att inte ha fyllt i EB-nummer dock. SAS-chatten (som man blir hänvisad till när man ska efterregistrera poäng från Getyourguide enligt denna sida: Här) gjorde det...
Någon som vet var man klaga på saknade poäng? Gått 6 veckor sedan min bokning och inga poäng har kommit. SAS-chatten visste inte vad Getyourguide är och den finns inte med här: https://www.sas.se/eurobonus/poang/registrera-saknade-poang/
En riktig amatörfråga men är på väg att boka min första bonusresa med 2-4-1 som är en open jaw och behöver ju därför ringa in och boka. Är det endast +46 8 797 40 40 som har öppet vardagar 9-17 som gäller då eller SAS allmänna kundtjänst som har öppet även på helger?
Jag mailade Billo av samma anledning, betalade dock på fredagen 23/5. Enligt kundtjänst kan mottagaren då först se inbetalningen kommande måndag 2/6, lite surt då flertalet fakturor förföll 28/5. Något lång hanteringstid kan jag tycka.
Om man nedgraderar från Premium till ”standard”-kortet innan ett år har passerat, får man åter någon del av årsgiften som ju betalas i förskott? Alternativt att det kvittas mot årsavgiften för standardkortet på något sätt?