Samma för mig. Varken nivåpoäng eller vanliga poäng har kommit in för oktober. Har inte haft några problem med varken nivåpoäng eller vanliga poäng tidigare. Ser också autosweep på Amex för över två veckor sedan men inga poäng har kommit in på kontot.
Noterade att det nu står följande på sidan för "Boka bonusnatt":
"Sista dagen att boka en bonusnatt är 31 december, för vistelser fram till 1 januari. Alla bonuspoäng går ut senast den 31 december 2025."
Att alla poäng förfaller vid årsskiftet har jag ju förstått, men det är alltså inte heller...
Hotellet erkände att "något blivit fel". Tyvärr kunde de inte lösa Deluxe-rum under hela vistelsen, bara för sista natten. Fick en flaska cava samt ett fruktfat på rummet som kompensation.
Bokade för ett par veckor sedan ett Superior King-rum på Malmö Live med förhoppningen att som Platinum få den garanterade uppgraderingen till nästa rumskategori som enligt hemsidan ska vara ett Deluxe-rum (vilket också fanns ledigt vid bokningen). När jag sedan kollade i appen efter ett par...
Okej tack, det blir egentligen samma resultat som vid köp av presentkort då. Det fungerar inte automatiskt men man kan få poängen justerade om man kontaktar dem.
Gäller trippla poäng om man förbetalar en flexibel bokning i appen eller måste man betala direkt på hotellet för att det ska bli rätt? Har en längre vistelse i början av augusti som är lite lockande att förbetala under juli om det då istället ger 90 poäng per 100 kr.
Inte heller jag fick dubbla poäng den här gången. Har tålmodigt väntat på att korrigeringen skulle dyka upp efter att jag först var i kontakt med kundservice direkt efter kampanjen var avslutad. Ringde därför idag igen och redan några minuter efter avslutat samtal har jag nu 6572 Correction...