Jag kollade exakt datum för mina 12 månader med kundtjänst och skaffade kortet dagen därpå. Bara för att vara säker.![]()
Så skulle jag med gjort, verkar ju onödigt att chansa när man ändå väntat nästan 12-mån.
Jag kollade exakt datum för mina 12 månader med kundtjänst och skaffade kortet dagen därpå. Bara för att vara säker.![]()
De bekräftade datumet jag hade nedtecknat och att jag kunde få sign-onbonusar om jag ansökte dagen efter (ett år senare, så klart).Jag kollade exakt datum för mina 12 månader med kundtjänst och skaffade kortet dagen därpå. Bara för att vara säker.![]()
Tolkade det så när du skrev att du kan intyga att det går efter 10 månader (samt att Amex inte bryr sig så mycket), och fanns ingen info om det bara var en gång för dig eller om du har erfarenhet av flera som fått poängen med mindre än 12 månader.Har jag påstått att jag kan garantera något? Jag delar bara med mig av min erfarenhet. Om du har en annan erfarenhet av AMEX, varsågod och dela med dig.
Kommer i regel direkt.Hur lång tid tar det för mig som värvar någon att få värvningsbonusen nuförtiden? Min erfarenhet är att poängen tidigare kommit ganska direkt när den värvade blivit godkänd. Är det fortfarande så eller tar det "upp till 10 veckor" som det står i villkoren numer?
Fick direkt på min senaste.Hur lång tid tar det för mig som värvar någon att få värvningsbonusen nuförtiden? Min erfarenhet är att poängen tidigare kommit ganska direkt när den värvade blivit godkänd. Är det fortfarande så eller tar det "upp till 10 veckor" som det står i villkoren numer?
Enligt info ska det göras det. Är ju första året med detta så vi får väl se hur det fungerarFick direkt på min senaste.
Är det någon som vet om 3 inbjudningar nollställs vid nyår?