Senaste nytt

Artikel: LOT Business Lounge, Warszawa

Status
Stängd för vidare inlägg.
Warsawa loungen är trevlig men tyvärr lite för få platser. Är ju rätt ofta i Warsawa och då vi har varit fler än två i sällskap har det de flesta gångerna varit omöjligt att få en gemensam plats. Men, jag håller med om att det är en trevlig lounge. Dom har dessutom iPads att låna ut till gästerna. Finns i receptionen.

Vaer opmaerksom paa, at der er 3-4 LOT lounges. Dette er POLONEZ loungesn, som efter min mening er exceptionelt god. Masser af mad, frugt, polske oel, oste og poelser (korvar?). Det er ikke rigtigt der ikke er douche: Der findes en mindre douce i den nederste ende, med gode forhold. Haandklaeder (disposable!!??) hentes i receptionen. En varm recommendation. Jeg forlaenger ofte mit ophold i WAW med et par timer for at nyde denne lounge. Anders Pedersen, Kjoebenhavn

Ja, der er udmærkede badeforhold (1 eller 2 baderum helt nede for enden om hjørnet). Dog er håndklæderne som udleveres ved front-desken, 1-gangs "paper-towels" som ikke er effektive - nærmest som at tørre sig med en plastikpose....!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen