Senaste nytt

Artikel: Sala VIP, Alicante

Status
Stängd för vidare inlägg.
I kylarna finns det ytterligare alkoholfria drycker. Ingen San Miguel alltså, eller du räknar kanske starköl som alkoholfritt :DFin terminal ja, och ganska fanastiskt att de också byggt en helt ny flygplats i Murcia några mil bort, här. Murcia

I kylarna finns det ytterligare alkoholfria drycker. Ingen San Miguel alltså, eller du räknar kanske starköl som alkoholfritt :DFin terminal ja, och ganska fanastiskt att de också byggt en helt ny flygplats i Murcia några mil bort, här. Murcia

Jag dricker inte öl så det räknar jag inte ;)

De verkar ha satsat hårt på turister och det går mycket Ryanair flyg till ALC och det kanske var dem Murcia ville vinna över. Ryanair tycker väl inte om att stå vid gater utan vill stå på plattan så om jag fattade rätt skulle de inte flyga till ALC lika mycket i framtiden.

Instämmer till fullo i guiden. Går ej (som väntat) att gästa person som inte flyger med Star Alliance (körde EBG). Access idag 32 EUR. Ganska trevlig lounge måste jag säga med fin utsikt över plattan. Gillar de ljusa, öppna ytorna. Lite torftigt kanske avseende mat och dryck men OK. Utrop verkar göras till relevanta flighter.

Numera finns det det gäng med starkare drycker framme. Några olika whiskysorter, rom, gin etc. Även rött. vitt och öl finns att tillgå ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen