DrGold
Medlem
Vet att det redan finns en tråd för SAS webshop, men tänkte starta en ny med ett mer specifikt syfte. Det har nämligen hänt mig flera gånger att jag varit på jakt efter en specifik vara som jag ändå tänkt beställa på nätet, och hamnat i situationen att jag inte vet vilken av alla webbutiker som samarbetar med Eurobonus som kan tänkas erbjuda just denna vara. Sist var det till exempel en studsmatta jag skulle beställa. En hyfsat dyr produkt som i bästa fall skulle kunnat inbringa några sköna extra bonuspoäng. Dock inte helt uppenbart vilken butik som skulle kunna erbjuda en sådan. Jag letade runt lite men hittade inget och det slutade med att jag beställde på en annan webbplats och bara fick poäng via mitt Amex. Vet fortfarande inte om det hade gått att göra en bättre deal.
Så jag tänker att framöver kan alla som är på jakt efter någon specifik vara fråga om detta i denna tråd, och förhoppningsvis finns det någon uppmärksam BCare som vet om just den varan finns att köpa i någon av butikerna i SAS webshop.
Jag börjar för att testa konceptet. Inget som kommer ge några mängder av poäng, men jag ska köpa en cigarrsnoppare. Är det någon som kan tipsa mig om en butik på SAS webshop som säljer sådana?
Så jag tänker att framöver kan alla som är på jakt efter någon specifik vara fråga om detta i denna tråd, och förhoppningsvis finns det någon uppmärksam BCare som vet om just den varan finns att köpa i någon av butikerna i SAS webshop.
Jag börjar för att testa konceptet. Inget som kommer ge några mängder av poäng, men jag ska köpa en cigarrsnoppare. Är det någon som kan tipsa mig om en butik på SAS webshop som säljer sådana?