Senaste nytt

Hur kan man se sin nivå utan uppgraderings från Scandic

mrestes

Medlem
Jag fick uppgradering till Guld via Scandic. Det går ut sista maj: Nivåuppgraderingens utgångsdatum: 2026-05-31 (jag gissar att det inte finns någon grace period efter det)

Min vanliga Kvalificeringsperiod är 2025-08-01 - 2026-07-31. Hur kan jag se vad min nivå blir mellan 2026-05-31-2026-07-31?

Du kan dechiffrera det från din profilsida i appen...

IMG_1219.jpeg

Tack men det är tvärtom. Boostad hos SAS till gold eftersom jag har level 5 hos Scandic. Kommer att falla ner till level 1 hos Scandic 1 juni.

Men det jag vill veta är om jag kommer att ha Silver hos SAS därefter. Jag tror jag kan ha kvalificerat till Silver under perioden 1 Aug 2024 - 31 Jul 2025. Jag tror att det betyder jag behåller Silver mellan 1 Aug 2025 - 31 Jul 2026.

Men jag vet inte var jag kan om jag kvalificerade till Silver hos SAS då.

Screenshot_2025-12-15-14-47-17-060_se.sas.android-edit.jpg

Men det jag vill veta är om jag kommer att ha Silver hos SAS därefter. Jag tror jag kan ha kvalificerat till Silver under perioden 1 Aug 2024 - 31 Jul 2025. Jag tror att det betyder jag behåller Silver mellan 1 Aug 2025 - 31 Jul 2026.

Men jag vet inte var jag kan om jag kvalificerade till Silver hos SAS då.

Du borde väl kunna titta på SAS-sidan för progress mot Lifetime Gold. Där syns antal flygningar och antal poäng för föregående perioder, så får du kolla om du uppnådde tillräckligt många för Silver då.

Du borde väl kunna titta på SAS-sidan för progress mot Lifetime Gold. Där syns antal flygningar och antal poäng för föregående perioder, så får du kolla om du uppnådde tillräckligt många för Silver då.
Tack. Mycket hjälpsam och intressant att se historik så långt bakåt.

Jag hade 22500 under 2025. Då är jag väl Silver under denna period om jag bortser från Scandic, för visst har man förmånen under perioden efter sin kvalifikationsperiod?

Tack. Mycket hjälpsam och intressant att se historik så långt bakåt.

Jag hade 22500 under 2025. Då är jag väl Silver under denna period om jag bortser från Scandic, för visst har man förmånen under perioden efter sin kvalifikationsperiod?

Så borde det vara: resten av den period som du tjänar in statusen och hela nästa period.

Såg att du gick med i EB redan 1992, kan du se historik så långt tillbaka?

Toppen