Senaste nytt

Osaka med Korean Air - Loungetillgång EBG?

Ano

Medlem
Någon som flugit med Korean Air från KIX [Osaka] på senaste tiden, och vet vad man har för lounge-alternativ som EBG, (economy)?

Information jag hittar online är ganska tvetydig, så hade varit fint med någorlunda färsk erfarenhet.

Någon som flugit med Korean Air från KIX [Osaka] på senaste tiden, och vet vad man har för lounge-alternativ som EBG, (economy)?

Information jag hittar online är ganska tvetydig, så hade varit fint med någorlunda färsk erfarenhet.
Du skall ha tillgång till Kansai lounge i terminal 1 vid gate 20

Inte KIX, men åkte från FUK med Korean i Eco som EBG förra veckan och hade då tillgång till Koreans lounge
Jo, det kan jag förstå. Att Korean ger tillgång till Skyteam Elite Plus i sina egna lounger.
På KIX har de dock ingen egen lounge, så då är det mer beroende av vilka avtal de slutit med externa aktörer för eventuella status-passagerare som flyger med dem.

Du skall ha tillgång till Kansai lounge i terminal 1 vid gate 20
Vet du om man även har tillgång till KIX lounge Premium?

Jo, det kan jag förstå. Att Korean ger tillgång till Skyteam Elite Plus i sina egna lounger.
På KIX har de dock ingen egen lounge, så då är det mer beroende av vilka avtal de slutit med externa aktörer för eventuella status-passagerare som flyger med dem.

Vet du om man även har tillgång till KIX lounge Premium?
Oklart! Vi blev hänvisade till Kansai. Testa vetja

Toppen