Senaste nytt

Stockholm-Dubai med Turkish Airlines i economy class

TK säljer inte Comfort till Dubai. Så det kan man bara hamna i om du har turen att de gör en equipment change o sätter in en 777-300R. Jag har flugit rätt många ggr med TK till Dubai och aldrig haft den turen dock. :) Jag kan dock rekommendera Comfort till Asien eller LAX etc, där de har det. Bra pris om du är ute i god tid o köper bokningsklass A.

TK säljer inte Comfort till Dubai. Så det kan man bara hamna i om du har turen att de gör en equipment change o sätter in en 777-300R. Jag har flugit rätt många ggr med TK till Dubai och aldrig haft den turen dock. :) Jag kan dock rekommendera Comfort till Asien eller LAX etc, där de har det. Bra pris om du är ute i god tid o köper bokningsklass A.

Flyger till Dubai ikväll och såg att det är en A330-200 som tar mig till Dubai från Istanbul.

Återkom gärna angående vilken av de olika 330-200 konfigurationerna du fick äran att flyga.

Jag fick flyga en ganska så tråkig historia. IFE fungerade inte under hela resan, alltså inte ens kartan, samt att det var en utan personlig TV i sätet framför. Tur att iPad finns ;)

Toppen