martin.agren
Medlem
Ska flyga hem med Singapore Airlines via Moskva. Någon som vet om ryssarna släpper genom taxfreedryck i sluten påse med kvitto, eller om de beslagtar sådant? För som jag har förstått måste allt ut ur planet vid mellanlandningen.
När jag flög flighten från Singapore förra året till Arlanda via DME sade duty free personalen på flygplatsen i SIN att de inte ville sälja något för de hört att ryssarna plockar allt oavsett!Ska flyga hem med Singapore Airlines via Moskva. Någon som vet om ryssarna släpper genom taxfreedryck i sluten påse med kvitto, eller om de beslagtar sådant? För som jag har förstått måste allt ut ur planet vid mellanlandningen.
Måste man ta med sej handbagaget under stoppet i DME?
Varför inte det? Förklara gärna hur du tänker!Så då ska man inte handla i Singapore på vägen hem till Arlanda via Ryssland?
Så då ska man inte handla i Singapore på vägen hem till Arlanda via Ryssland?
Frågan är väl om det förekommer transfer security på DME eller inte. Om det inte gör det så antar i alla fall jag att det inte är ett problem.. Men jag har aldrig varit där, så vet inte hur det fungerar.Varför inte det? Förklara gärna hur du tänker!