johhenrik
Medlem
Låt mig säga att jag tvivlar på det... De har otroligt usel customer care i Turkiet och om något går fel är de bland de sämsta i klassen att ha att göra med. De är ett bolag med enorm växtvärk som inte riktigt hänger med i customer CARE anser jag. Den hårda produkten på de linjer som innefattar deras "nya" business är jättebra anser jag dock. Så när det funkar är det kanon, men om man ska göra en så enkel sak som att boka om en biljett... då sliter man sitt hår...
Jag har flugit rätt mycket med dem senaste 1,5 året och oftast varit nöjd dock, men det är för jag lägger inte så jättestor vikt på servicen ombord. Jag vill ha bra komfort och komma fram i tid, vilket jag oftast gjort.
Jag har flugit rätt mycket med dem senaste 1,5 året och oftast varit nöjd dock, men det är för jag lägger inte så jättestor vikt på servicen ombord. Jag vill ha bra komfort och komma fram i tid, vilket jag oftast gjort.