Senaste nytt

Deal: [First Class] Stockholm, Oslo-Singapore T/R, Etihad, ca. 3300 USD inkl. skatt

Kevinator

Medlem
Bra deal om man vill testa lyxlivet i Etihads första class, det finns även avgångar via Paris (CDG) där man får prova Etihads Apartment (egen lägenhet i luften) på Airbus A380.

Jag gjorde några snabba sökningar i Google Flights. Många datum tillgängliga. Det funkar tydligen även till andra orter i Skandinavien.

Credit till danold på Flyertalk.

Bra deal om man vill testa lyxlivet i Etihads första class, det finns även avgångar via Paris (CDG) där man får prova Etihads Apartment (egen lägenhet i luften) på Airbus A380.

Jag gjorde några snabba sökningar i Google Flights. Många datum tillgängliga. Det funkar tydligen även till andra orter i Skandinavien.

Credit till danold på Flyertalk.

Ger det även bra poäng till EB? :)

Har du några exempel på tidsperioder du hittat tillgängliga resor i. Försöker hitta något men lyckas inte få till något under 50K när jag tittar på Paris-Singapore.

Från Sthlm lyckas jag inte hitta några resor som går i First hela vägen.

Last edited:
Har du några exempel på tidsperioder du hittat tillgängliga resor i. Försöker hitta något men lyckas inte få till något under 50K när jag tittar på Paris-Singapore.

Från Sthlm lyckas jag inte hitta några resor som går i First hela vägen.
Finns massor av datum i juni. Men du måste givetvis söka OSL-SIN. Söker du CDG-SIN lär priset bli ett helt annat.

Och givetvis får du inte F hela vägen utan EU segmenten blir i business.

I det här fallet verkar man få bättre sökresultat hos ITA Matrix om man specificerar att 2 av flygen ska vara med Etihad:
ITA.jpg

ITA2.png

Toppen