Senaste nytt

Artikel: Test av Radisson Blu Hotel Lisboa, Lissabon, Portugal

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bodde på Marques de Pombal för några månader sedan.
Till skillnad från de flesta ställen i Lissabon var servicen mycket bra.

Lissabon är en av totalt fem europeiska huvudstäder jag inte besökt, och med marginal den största av dessa.

Bra artikel! Kan absolut tänka mig en weekend :)

Har också bott på detta hotell, två gånger faktiskt.

Håller med om beskrivningen i artikeln, knappast något hotell i världsklass, men å andra sidan har de satt prislappen därefter. I det stora hela helt OK. Inte centralt men nära till flygplatsen och nära till Camp Grande där man kan ta metron till centrum.

När jag bodde där sist fick jag dessutom uppgraderat rum på grund av mitt SAS EBG-kort.

Lissabon är en av totalt fem europeiska huvudstäder jag inte besökt, och med marginal den största av dessa.

Bra artikel! Kan absolut tänka mig en weekend :)

Har faktiskt aldrig tänkt på att Lissabon är en så pass stor stad. Då flygplatsen i princip ligger i de bebyggda områdena så får man intrycket om att det är en ganska liten stad. Finns många billiga biljetter med LH/LX/TAP att få tag på, så rekommenderar absolut en resa dit.

Har också bott på detta hotell, två gånger faktiskt.

Håller med om beskrivningen i artikeln, knappast något hotell i världsklass, men å andra sidan har de satt prislappen därefter.

Stämmer bra. Tillskillnad från övriga Radisson Blu så håller hotellet inte samma nya standard. Dock var det rent och fräscht i både rum och allmänna utrymmen. Misstänker att prislappen kommer att gå upp när de bestämmer sig för att renovera hotellet.

Ah, skoj, jag ska till just det hotellet på konferens i slutet av januari.

Ha det så skoj där! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen