Känns som det är för många väskband öppna i förhållande till antal operatörer. Om jag minns rätt så delar två band delar en metalldetektor, hade man stängt två band och satt personalen därifrån i operatörsrummet hade flödet blivit mycket bättre.
Min slutsats är att de har nolltolerans mot både artificiell och intelligens nu. Allt över 75 i IQ sorteras bort i ansökningsprocessen. Redan anställda köps ut eller tvingas gå kurser i att spela dum.
Dags för försök tre.
* "Brukt" är det norska?
* Cashbacken är specad på ett annat ställe till 0,5/1/1,5
* Erhållna poängen stämmer inte med uppgift från CMO
Den var borta ett tag, så detta är ju försök två. Spend och cashback blandas friskt och man kan luras till att man får alla 3 eller t.o.m 4 med cashbacken.
Kreditkort kräver en aktiv ansökan. Klarna-krediten får man på köpet, marknadsföringen är inriktad på att det är ett säkrare alternativ när man handlar online.
Nu kan jag se medlemsår på webben via den lilla info-ikonen. Men mina statuspoäng nollställdes 1:a augusti så det stämmer dåligt för mig. Nu har jag iofs matchat från Eurobonus så det stämmer med mitt Eurobonus-år plus 3 månaders grace så de kan ha blandat ihop dom.
Kan ju vara en miss av personalen också. T.ex. är det inte alltid personal blir uppdaterade när saker ändras under semestern, inte ens piloter: https://en.wikipedia.org/wiki/Varig_Flight_254
Vi kan ju spekulera, det borde ju absolut vara billigare än att köpa poäng i shoppen för 0,2 kr per poäng så där har vi ett tak. Om vi antar att Klarna Max ger samma eller mindre än Amex Elite så har vi ett golv på 0,05 kr per poäng (5kr spend på Amex ger 1 poäng, 5 kr spend på Klarna Max ger...