Många på det här forumet som skulle må bra av att sätta sig på en A350 ner till BKK och besöka första bästa massagesalong.
Det är ett lojalitetsprogram, ingen i den verkliga världen bryr sig om ni lagt ner 100 timmar på att analysera flygbolags XYZ awardsläpp. De allra flesta människor har...
Slöseri med vad exakt? Kostnaden för en prompt är tämligen försumbar och det finns definitivt ett starkt use case för många typer av användare som vill kunna fråga "Ge mig 3 exempel på T/R resor till sydamerika i BIZ under dessa månader" som hade tagit lång tid att manuellt söka.
Fick en bekräftelse och Electronic Ticket Itinerary and Receipt på mejlen när jag bokade min awardresa. Dagen efter får jag en ny bekräftelse med ett nytt "Ticket number" som ser ut att vara identiskt med den enda skillnaden är att "Service fee" inte är med på kvittot. Samma bokningsreferens...
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: KLM/AF/SAS
Kabinklass: Business
Avreseort: Stockholm (ARN)
Destination: Rio de Janeiro (GIG)
Enkelresa eller Tur&retur: Tur&retur
Antal poäng (per person): 82500 med 2-4-1
Skatter&avgifter (per person): 1201 kr
Antal resenärer: 1
När (avresans tidpunkt): Juni...
Tycker att det är svagt att man ännu inte lanserat Premium Eco för ST awards, något som man marknadsfört i Premium-kortet.
Hade inte SAS lanserat en avdelning som jobbar med AI? Räcker med simple "if and else" för att kunna generera reseförslag med award redemptions baserat på folks...
Vad är egentligen orsaken till att SAS "throttlar" antalet sök? Kostar det så mycket data att requesta? De kunde väl utvecklat en kalendervy så slippar man dutta datum för datum?