mileshunter
Medlem
Mitt sas flyg blev nyss inställt och jag blev ombokad till finnair. Nu har jag inte längre lounge (statuslös på finnair) kan man kräva sas på en middag? Vad händer på eb intjäningen….
Du ska ha rätt till poäng enligt original bokningen. Sedan kan man ju hoppas på poäng från Finnair också.Mitt sas flyg blev nyss inställt och jag blev ombokad till finnair. Nu har jag inte längre lounge (statuslös på finnair) kan man kräva sas på en middag? Vad händer på eb intjäningen….
Förmodar att du åker ekonomi eftersom du ställer frågan, om du är bokad på Finnair i Business har du tillgång till den lounge som Finnair använder på ICNMitt sas flyg blev nyss inställt och jag blev ombokad till finnair. Nu har jag inte längre lounge (statuslös på finnair) kan man kräva sas på en middag? Vad händer på eb intjäningen….
Det är i dessa lägen man biter ihop och är glad att man kommer hem överhuvudtaget. Betala dig in i en lounge om det är viktigt för dig och se det som en bonus om SAS ersätter dina utlägg i efterhand.Tack för svar. Jag är i Seoul. Blev nekade Korean lounge. sk 988 inställd eftersom sk987 vände tillbaka till cph igår.