Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2025

Jag har fått "inga bilar tillgängliga" under större delen av februari - sökt på flera större orter + flygplatser i Kalifornien (Los Angeles, San Francisco, San Diego). Dvs inte ens Thrifty eller annat bolag än just Hertz som jag vill boka. Igår fanns det massor av tillgänglighet och högst osannolikt att allt skulle bokas upp över en natt.... :)

Nu verkar det finnas info om vad som gäller

Endast fyra dagar: En speciell julbelöning från Hertz
Oavsett om du kör hem till jul eller letar efter din nästa vägresa för att skapa nya minnen, tjäna nu upp till 10,000 Bonus och upp till 5,000 Nivåpoäng i ett av våra nya premiumfordon.

Hyr 1 – 2 dagar: Tjäna 1500 Bonuspoäng + 750 Nivåpoäng
Hyr 3 – 4 dagar: Tjäna 3000 Bonuspoäng + 1500 Nivåpoäng
Hyr 5 – 6 dagar: Tjäna 5000 Bonuspoäng + 2500 Nivåpoäng
Hyr 7 – 9 dagar: Tjäna 8000 Bonuspoäng + 4000 Nivåpoäng
Hyr 10+ dagar: Tjäna 10000 Bonuspoäng + 5000 Nivåpoäng
Du kan använda dina Bonuspoäng mot en resa med SAS samtidigt som du tjänar Nivåpoäng för att förbättra din EuroBonus-nivå.

Oavsett om du reser i affärer eller på fritiden gäller erbjudandet för alla hyrbilar, inklusive elbilar.

Boka senast 20 december 2025. Erbjudandet gäller för uthyrningar fram till 20 mars 2026. Regler och vil lkor gäller.

För mig är knappen fortfarande ljusblå och oklickbar (men heter ”Book now”), dvs exakt samma läge som innan dagens lucka 16 ”öppnades”. Verkar inte bli bättre poängutdelning än trippelkampanjen i början av månaden, så jag behåller nog min bokning med Europcar i stället (som gav marginellt fler poäng i mitt fall).
Samma för mig, tills jag loggade in, då tändes knappen upp.

Samma för mig, tills jag loggade in, då tändes knappen upp.

Jag har testat med en alldeles nya inloggningar direkt från julkalendersidan, med och utan VPN, med och utan innehållsblockerare, på olika enheter, och i tre olika webbläsare. Lika ljusblå knapp i alla lägen.

Attachments

• Skärmavbild 2025-12-16 kl. 09.59.36.png
    Skärmavbild 2025-12-16 kl. 09.59.36.png
    852,2 KB · Visningar: 31
Nu verkar det gå att boka Hertz igen. Det blev 7 dagar (Malmö downtown), 8K extra och 4K nivå för 3100 kr.

Last edited:
Nu verkar det gå att boka Hertz igen. Det blev 7 dagar (Malmö downtown), 8K extra och 4K nivå för 3100 kr.
Jag får fortfarande meddelande om att det inte finns tillgängliga bilar på de datum och tider jag söker. Söker i mars 2026 och provar olika platser med samma resultat.

Jag får fortfarande meddelande om att det inte finns tillgängliga bilar på de datum och tider jag söker. Söker i mars 2026 och provar olika platser med samma resultat.
Kan vara relaterat till webbläsare, testa att köra en clean webbläsare som Safari eller Edge (använder alltid dessa med SAS för att poäng ska registreras korrekt). Har inga tillägg, accepterar cookies i båda och inaktiverat tracking.

Toppen