Senaste nytt

2015 Mystery Trip – Gæt og følg med!

Nu i Star Alliance First Class lounge i TBIT

ImageUploadedByTapatalk1422810975.377992.jpg

ImageUploadedByTapatalk1422811029.027550.jpg

ImageUploadedByTapatalk1422811067.596660.jpg

ImageUploadedByTapatalk1422811087.515842.jpg

Jeg er rykket videre til Businessloungen. Wow! Den er godt nok lækker, den slår Unitedloungen på LHR T2 med længder. To bemandede barer, stort buffetområde, udendørs terasse og balkon ind i terminalen. Dog lidt mere larm end i firstloungen, men nu er der heller ikke så længe til at det sjove begynder igen :)

Så er det snart tid til at checke ud fra Conrad. WOW! Damn hvor er det et lækkert hotel, jeg forstår godt hvorfor det normalt har en ganske heftig prislap.
Værelset, badeværelset, loungen, ja selv lobbyen er super elegant. Det er helt sikkert et hotel jeg vender tilbage til, der er kræset for alle detaljerne. Der leveres eksempelvis Macadamia nødder og chokolade praliner til værelset efter ankomst. Mmmhhh. Macadamia nødder.

Hur åt du Caviaren egentligen? Serverades den med de vanliga "trimmings" eller åt du den direkt från burken?
Det var meningen at man skulle tage den over i suppen, men den var lidt kedelig så jeg spiste bare af dåsen. Der var ikke blinis/toast, æg, løg og creme fraiche til, desværre.

Hvis jeg ikke husker helt forkert fik @palmen også en lidt alternativ caviar service mellem Tokyo og USA(ORD?)

Men hey! Hvem siger dåsemad ikke kan være godt? :D

Nu er jeg i JAL Sakura lounge, jeg må sige at OneWorld imponere!
Nu indtages second breakfast, snart er der besøg i Cathays lounge til third breakfast.

ImageUploadedByTapatalk1422917686.002385.jpg

1st breakfast "To-Go" style

ImageUploadedByTapatalk1422917726.838297.jpg

2nd breakfast

ImageUploadedByTapatalk1422917770.741683.jpg

"Bernard Massard" - lyder bekendt... Måske noget for SAS hvis de skal Spice Guldloungen lidt op?

Det var meningen at man skulle tage den over i suppen, men den var lidt kedelig så jeg spiste bare af dåsen. Der var ikke blinis/toast, æg, løg og creme fraiche til, desværre.

Hvis jeg ikke husker helt forkert fik @palmen også en lidt alternativ caviar service mellem Tokyo og USA(ORD?)

Men hey! Hvem siger dåsemad ikke kan være godt? :D
Jo det stämmer, var någon form av "fiskbakelse" där kaviar var en av komponenterna. Jag är inget stort fan av fisk generellt men den var ok smakmässigt , hade dock föredragit "vanlig" kaviar-servering.

Toppen