Senaste nytt

Artikel: Test av Radisson Blu Edwardian Hotel Heathrow, London, Storbritannien

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså dessa bilder! Så snyggt. Trevlig recension också såklart.

Om man får komma med ett litet önskemål, så vore det att det framgår lite tydligare vilken rumstyp som är på bilderna redan tidigt. Det varierar ju som sagt ganska rejält på vissa hotell. :)

Alltså dessa bilder! Så snyggt. Trevlig recension också såklart.

Om man får komma med ett litet önskemål, så vore det att det framgår lite tydligare vilken rumstyp som är på bilderna redan tidigt. Det varierar ju som sagt ganska rejält på vissa hotell. :)

Tack Erik. Jag ser till att det finns en liten bildtext under rumsbilden framöver! :)

Tack! Checkar in där på fredag i ett Business Clas-rum. Det låter som att jag gjort rätt val.

Hoppas du får en trevlig vistelse!

Jag brukar bo på det här hotellet då jag övernattar vid Heathrow eller skall hyra konferensrum invid flygplatsen. Jag tycker rummen är bra, sängarna är bra, frukosten är bra och som sagt konferensfaciliteterna likväl. Dock tycker jag att utcheckningen är något långsam. Har bott här cirka 15 gånger. En liten varning dock, deras flaskor med tvål som sitter i hållarna ser ju trevliga ut... Men, om tvålen liksom har torkat i pipen så flyger tvålen rakt fram och gör en najs fläck på din kostym... Så bidde det för mig.. Plågsamt irriterande var det att sitta och intervjua folk med en lort på slaget..

Tackar för recensionen! Ska bo där för första gången nu mellan söndag och måndag, så det var ju kul att höra positiva upplevelser. Får se upp med tvålen då, bara....

Är det ett bra hotell ur spotting synpunkt? Har men RWY view som hos Renaissance London Heathrow Hotel?

Är det ett bra hotell ur spotting synpunkt? Har men RWY view som hos Renaissance London Heathrow Hotel?

I och med att hotellet ligger på "fel" sida av gatan så får man inte samma spektakulära views över banan som på Renaissance. Kan dock ej svara på hur bra views man får från de rum som vetter mot banan.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen