Riktig kul, trevlig resa!Jag knep dem, så nu ska 14-åringen (han som följde med på miljonresan) äntligen få flyga riktig Business. Tack!
Då blir det väl grönt te nu?Jag knep dem, så nu ska 14-åringen (han som följde med på miljonresan) äntligen få flyga riktig Business. Tack!
Då blir det väl grönt te nu?
Personligen tycker jag om att bo runt Tokyo Station /Kyobashi då lätt att ta sig från HND och ligger i mitten av allt i Tokyo. Många tycker om Kyobashi.Haha, ja jag får väl försöka vidga mina tévyer. Först måste jag dock lista ut var vi ska bo, och sen vad vi ska se och göra när vi väl är där. Har ingen erfarenhet av Japan alls, så får försöka hitta nån bra reserapport att inspireras av. Tips emottages gärna!
Många tycker om Shinjuku ska det ju vara.. också coolt men inte lika smidigt att ta sig till/från HND.Personligen tycker jag om att bo runt Tokyo Station /Kyobashi då lätt att ta sig från HND och ligger i mitten av allt i Tokyo. Många tycker om Kyobashi.
Tips är att ta ett par nätter i Kyoto el Osaka. Lägg upp separat tråd så lär du få många tips. Vad tycker 14-åringen om? Mat?
Tack för tips! Bokat hotell i Shinjuku, laddat ner Suica till mobilen och hittat en hel del färgglada och häftiga saker att kolla på. Kanske får det bli en reserapport av detta...Många tycker om Shinjuku ska det ju vara.. också coolt men inte lika smidigt att ta sig till/från HND.
Tips - t-banan går direkt t Kyobashi. Det är lite förvirrande men t-banan ändrar både färg o nr vid någon hållplats men man behöver alltstå inte byta.