Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Godmorgon från Salon lounge CDG som KQ-passagerare får tillgång till efter att de flyttat till T2C. Lite halvtråkig lounge men ändå ok utbud för en tredjepartslounge. Champagne finns i alla fall (t.o.m. två sorter, Pommery och Thiénot).

Attachments

• IMG_0237.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 33
  • IMG_0236.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 25
Last edited:
Hälsningar från AGP och Sala Vip vem som reser med mig kan ni nog se på bilden
Det är lite instabilt att lägga in bilder det blev många kopior nu
IMG_9670.jpeg
IMG_9670.jpeg

IMG_9670.jpeg
IMG_9670.jpeg
IMG_9670.jpeg

God morgon från "gamla" SAS-loungen på ARN T5 (vars nuvarande formella namn jag inte är säker på). Ganska lugnt här men det var rätt fet kö till bagdrop, snubben som visade in folk i fållorna observerade dock att det stod "priority" på min tag (trots att det är ganska anonymt när man inte får en sån där (numera) gul flagga) och hänvisade till andra fållan där det inte var nån alls före.

Lyfter mot CPH klockan 7.

Hei fra SAS Lounge CPH. Har några timmar här i väntan på vidare färd med SK587.

Jag gick upp för trappan av gammal vana men det är ju ett stort utrymme även på nedervåningen (gamla Business-delen) som sen en tid tillbaka hänger samman med övriga. Matutbudet där verkade vara samma men upplevdes vid en snabb koll större (bättre möjlighet att fylla på mycket i taget).

På tal om utbud så blev det andrafrukost i form av bacon och stekt ägg - på ARN måste man ju vänta till efter 6 för att få dylika godsaker (F-loungen öppnar då).

Attachments

• 20251219_092711.jpg
    20251219_092711.jpg
    {memory} MB · Visningar: 26
Toppen