Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2025

Gratiis, hoppas du passade på att köpa en trisslott också den dagen.

Har absolut noll intresse av att slösa poäng på att flyga 1-2 timmar i ett ekonomiklassäte och bli serverad grovt bröd med gurkskivor.
För 18 tusen poäng i business (eller ekonomi med lite gurkskivor om du nu tycker så) för en resa jag ändå skulle ha gjort för att besöka bekanta är det värt det för min del, istället för att betala cash.

Annars finns det t.ex. resor hem från Santiago SCL till ARN i biz lite när som under augusti och det var endast en snabb sökning som jag gjorde nu.

Men vill du absolut från A till B vid exakt valda datum är min åsikt att då bör man betala för sin resa, om man inte verkligen har turen på sin sida (och då får man nog också passa på att köpa en trisslott).

Har fortfarande inte sett något svar på frågan kring lucka 18. När dom haft liknande erbjudanden tidigare (om dom någonsin hadft det), inkluderar det bonusresor också eller gäller det bara för köpta resor?

Fly 10 times to any destination between 15 January and 31 March and get 15,000 level points.

Har fortfarande inte sett något svar på frågan kring lucka 18. När dom haft liknande erbjudanden tidigare (om dom någonsin hadft det), inkluderar det bonusresor också eller gäller det bara för köpta resor?

Fly 10 times to any destination between 15 January and 31 March and get 15,000 level points.
Generellt så brukar det vara flyg som ger poäng.
Men då vi inte exakt vet vad T&C är för detta så är det bara gissning, skulle kunna gälla även awards om man bara ser till den infon som "läckt" än så länge.

Gällande "Lucka 18 - Fly 10 times to any destination between 15 January and 31 March and get 15,000 level points.", tror ni att bokningar som görs via AMEX GBT räknas med?

Jag hoppas verkligen det gäller endast köpta resor! Det kan ju inte vara för lätt heller

Nu har jag suttit hela helgen och klurat och räknat och planerat vilka resor jag ska boka till 40% rabatt innan erbjudandet går ut vid midnatt. Försöker nu boka, och SAS eminenta hemsida vägrar vara med på noterna. Den kommer fram till val av sittplats (men före betalning). Sedan bara "Ett ögonblick..." och inget händer. Men den verkar reservera upp platserna ändå, för nu får jag inte ens försöka boka samma resa i appen istället och vald sittplats är reserverad.
Och helt otippat "Många som ringer just nu".

Men jag är helt införstådd i att det här felet ligger helt på mig, som inte lärt mig vid det här laget hur imponerande genomusel SAS hemsida alltid är när man ska göra något. Man får rätt ofta känslan att dom helst inte vill sälja några biljetter.
1765743507885.png

Nu har jag suttit hela helgen och klurat och räknat och planerat vilka resor jag ska boka till 40% rabatt innan erbjudandet går ut vid midnatt. Försöker nu boka, och SAS eminenta hemsida vägrar vara med på noterna. Den kommer fram till val av sittplats (men före betalning). Sedan bara "Ett ögonblick..." och inget händer. Men den verkar reservera upp platserna ändå, för nu får jag inte ens försöka boka samma resa i appen istället och vald sittplats är reserverad.
Och helt otippat "Många som ringer just nu".

Men jag är helt införstådd i att det här felet ligger helt på mig, som inte lärt mig vid det här laget hur imponerande genomusel SAS hemsida alltid är när man ska göra något. Man får rätt ofta känslan att dom helst inte vill sälja några biljetter.
Visa bifogad bild 170804
Har du stängt av VPN? Jag har haft problem när den har varit på.

Toppen