Senaste nytt

MR: Sökes 30k miles för M&M gold

Hudik

Medlem
Hej,

jag bor numera i Sverige efter många år i Tyskland och Österrike med Lufthansa / Austria / Swiss som favorit bolag. Jag ligger nu på 68k miles i M&M och behöver samla 30k för att nå guld nivå igen.

Flyger lättast från Sundsvall eller Arlanda.

Hur når jag 30k M&M billigast?

Tack på förhand och hälsningar

Markus

30k är relativt mkt inom M&M. Från ARN borde det ev vara flyga LX First via ZRH brukar ju kunna finnas lite kampanjer..

Vet inte hur kreativ du vill vara. Men en eco+ med LH till HKG ger väl beroende på bokningsklass, mellan 16-22 k miles med 25% bonus. Sedan ett MR med Eva HKG-CGK ger 10k till.

@Hudik
Funderar inte på att köra F till San Francisco? Nytta och nöje i ett liksom :)
Då får du tillräckligt med poäng och kan njuta av god skumpa hela vägen.
Swiss och Austrian har en del sköna erbjudande också på business och F.

btw, glömde lägga till en sak vet inte om jag är helt ute och åker nu men verkar ibland som det finns bättre F erbjudande om man bokar via appar:na som finns för M&M bolagen.
Kollade häromdagen och det fanns en del sköna hos Swiss.

For satan mand hahah :) kan du inte hitta en tråkigare tur än IST-UME? :) sjukt random flygning
Det fede var at det var en full fare business der var relativt billig = mulighed for rigtigt mange connections tror man kan lave 20.000Ish miles for 10.000-12.000 ;)

Tråkigare? GVA-ZRH T/R alt for mange gange? :p

Ellers findes der jo CPH-NYC Star Alliance JV dealen... Men den bookes i P så ikke super attraktiv som MR

Toppen