Senaste nytt

Nogle rejser mod Sølv, Guld & måske Diamant: SAS Plus i Europ fra A-Z

Kul idé! Ser fram emot att följa dig. Vore också kul att veta hur mycket du köpte biljetten för (om inte annat så i upplysningssyfte för andra som kanske vill göra om detta).

Tak, jeg skal se om jeg ikke kan grave lidt priser frem. Men jeg kan allerede nu afslører at der nemt kunne være sparret et par tusinde... Jeg er desværre lidt begrænset på dato & tid så på nogle flyvninger har jeg accepteret lidt højere bookingklasse for at flyve 16:00 istedet for 06:00 etc.

En välkyld GT är inte alls dumt som måltidsdryck ;)
Den där pizzan har jag också provat och tänker inte göra om det...
Riktigt snygg bild på bubblet!
En god GT slår nemlig aldrig fejl ;) Jeg tror dog jeg er nået så langt i mit GT-liv at jeg snart skal eksperimentere med Campari, Agurk osv....

Tjaaaee pizzaen ser jeg lidt som en slags nødration, hvis det er det eneste spiselige på flyet skal den nok glide ned, men jeg tømmer nok vognen for Wasa, muffins, nødder etc først.

Billedet er faktisk taget med iPhone! Så jeg har mulighed for at overraske senere :)

Skall bli kul att följa detta, men del två tycks dröja?

Tak. Så er del to her :)

I dag nåede jeg EuroBonus Gold!

En gennemgang af EuroBonus-kontoen viser følgende rejser:
København-Palma-København i SAS Plus
København-Barcelona-København i SAS Plus
København-Stockholm-Malta-Stockholm-København i SAS Plus
København-Zürich-London City/London Heathrow-Geneve-København i Swiss Business
København-Geneve-København i Swiss Business
København-Zürich-København i Swiss Economy
København-Frankfurt i SAS Plus
Paris-København i SAS Plus
København-Frankfurt-München-Berlin-Frankfurt-København i Lufthansa Business
København-Berlin-Oslo-Stockholm i SAS Plus
København-Bruxelles-København i SAS Plus
København-Trondheim-København i SAS Go
København-Paris-København i SAS Plus

Totalprisen landede på cirka 30.500 DKK - dvs. hvad man i de gode tider kunne have fløjet et Diamond sammen for...

Hade jag varit du, så hade jag nog hellre spenderat pengarna på Lufthansa First Class för att återkvala för A3 Gold :p
Hvis man kigger på de "ekstra" rejser jeg har foretaget så dækker de ikke engang 1/4 af en Lufthansa First Class billet..

Forøvrigt giver Lufthansa Business Class (eller Aegean Gold for den sags skyld) ikke adgang til nogen form for Fast Track i Københavns Lufthavn - det er hele pointen med EuroBonus Gold for mig ;)

Toppen