Senaste nytt

SAS 1.000.000 Billiga resor (boka senast 10 januari 2017)

Ska man resa till USA/Asien gäller bokningarna fram till mitten på juni och man måste komma hem till den 18e juni eller något liknande.
Hittar dock mer eller mindre samma priser efter kampanjperioden.

Var inga superpriser på longhaul men inom Europa fanns det en hel del riktigt bra priser.

Håller helt med.
Funderar på en helg i Alicante hos far min för att spela golf.
1100 i Go eller 1900 i Plus är helt OK värde :)

Ska man resa till USA/Asien gäller bokningarna fram till mitten på juni och man måste komma hem till den 18e juni eller något liknande.
Hittar dock mer eller mindre samma priser efter kampanjperioden.

Var inga superpriser på longhaul men inom Europa fanns det en hel del riktigt bra priser.

Nu var det f-nimig dags! En kortare sväng ned till Zürich i början på juni, planerar att få till min First First i april så detta får verka som botemedel mot en förmodad släng av FCS =}

Kul deal, jag bokade Göteborg-Arlanda-Göteborg för en tripp i April (anslutning till Etihad Dealen) i Plus Saver för 2 dagar sedan, 1,706kr, idag gick jag in och ändrade biljetten och fick 301kr tillbaka...visade sig vara en bra ide att boka en om och av bokningsbar biljett.

När ni letar efter biljetter i SAS plus går ni in varje datum eller finns det inställningar på sas för att bara söka på plusbiljetter?

Toppen