Senaste nytt

SAS app:en - Hur kan den bli ännu bättre?

En sak som säkert orsakar problem: de olika menyerna flyger in från olika håll, på olika sätt.
En typ av animation för alla hade inte varit alls lika illa. Men nej, nerifrån, från höger, nån typ av framvikning i mitten…
Som en 12-åring som hittat animationsfliken i Powerpoint…
Ja, det känns exakt så :D
 
Min är under
More -> Support & Feedback -> Customer > Chat with SAS Customer Support

och efter man klickat på knappen
"Custome
r"

(ja, texten i knappen har en radbrytning)
måste man skrolla mycket långt ner
Ibland dyker inte raden med "Diamond support" upp alls, och då behöver man gå den långa vägen som du skrev.

Men om jag går till en annan flik och sedan kommer tillbaka, då brukar raden dyka upp igen.

Screenshot_20251106_080227_SAS.png
 
Efter att ha varit utestängd från appen i över ett år kan jag nu äntligen logga in igen på min degooglade android! Tack för det! Har dragit ner på SAS resor, men blir nog fler nu.
 
Jag har irriterat mig på att SAS lite godtyckligt ändrar seating utan att meddela. Idag så ville jag ändra plats och det funkade inte i appen, när gaten löste det åt mig så fick jag en notis. Håller tummarna att den fungerar oavsett anledning till byte isåfall är det en stor förbättring.
IMG_0645.jpeg
 
Jag har irriterat mig på att SAS lite godtyckligt ändrar seating utan att meddela. Idag så ville jag ändra plats och det funkade inte i appen, när gaten löste det åt mig så fick jag en notis. Håller tummarna att den fungerar oavsett anledning till byte isåfall är det en stor förbättring.
Visa bifogad bild 170465

Jag fick notifiering om platsbyte (uppgradering från Eco till Premium en minut innan boarding startade i förra veckan LLA-ARN, så det är iaf en till datapunkt där det funkade.
 
Jag hittar inte info kring flygplanet och dess tidigare flighter längre i appen… var en bra funktion, men går att hitta på andra vägar, men ändå. Hoppas den kommer tillbaka.
 
Toppen