Intressant. Nästan som ett erkännande från SAS att det är svårt att hitta bonusplatser, eller vad är anledningen?![]()
Aldrig varit förlängning på använd voucher + såg att några redan sett att deras förlängt när dom loggar in. Men kanske kan vara bra att ringa och se hur det ser utJag har bokat en bonusresa till ICN, med en voucher som går ut 2025-12-31. Jag måste göra en ombokning och lägga till feeder flyg, det finns möjlighet att få ihop det, men inte optimala feederflyg.
Såg nu att vouchern ska förlängas till den 31/3. Kan jag se det på en redan använd voucher? Bara för att konstatera att det gäller min voucher. Eller är det bäst att ringa sas och dubbelkolla?
Skulle gärna vilja vänta lite längre och få bättre feederflyg, men man är ju rädd att det kommer gå åt helvete om jag ringer nästa år och dom hävdar att vouchern har gått ut.
Aaa, jag läste lite i en annan tråd. Verkar eventuellt bara gälla icke använda vouchers, ska försöka ringa in och boka om och lägga till feeders nu. Tack för svar!Aldrig varit förlängning på använd voucher + såg att några redan sett att deras förlängt när dom loggar in. Men kanske kan vara bra att ringa och se hur det ser ut
ja, kommer kvitto på mejl och skatterna brukar räknas om under samtaletEn till fråga, då det är första gången jag ringer in och ska boka om hemrea + lägga till feeders. Får man kvittens på ombokningen? Typ mail? Och får man tillbaka automatisk flygskatt? Eller måste man Har bokat tur och retur från LHR och ska lägga till från ARN. Så blir ju några tusenlappar.