NotRyan
Medlem
Det där var en riktig "enhancement" kommer jag ihåg... Det var då maten rök i economy...Sen dröjde det bara 3 år innan det var dags för förändringar igen
SAS lanserar Nya Europaflyget - enklare och billigare att flyga ut... - SAS
Det där var en riktig "enhancement" kommer jag ihåg... Det var då maten rök i economy...Sen dröjde det bara 3 år innan det var dags för förändringar igen
SAS lanserar Nya Europaflyget - enklare och billigare att flyga ut... - SAS
Men enkelresorkonceptet infördes vilket var bra. Väntar på att det ska komma på longhaul också.Det där var en riktig "enhancement" kommer jag ihåg... Det var då maten rök i economy...
Det var då man äntligen slapp krånglandet med saxade APEX-biljetter som var tricket för att överhuvudtaget kunna åka ut och hem inom Europa samma vecka till vettiga priset utan att behöva betala för dyr Businessclass.Men enkelresorkonceptet infördes vilket var bra. Väntar på att det ska komma på longhaul också.
Hur dyrt var det att åka business t ex ARN-GOT innan gardinen togs bort?
Det var då man äntligen slapp krånglandet med saxade APEX-biljetter som var tricket för att överhuvudtaget kunna åka ut och hem inom Europa samma vecka till vettiga priset utan att behöva betala för dyr Businessclass.
Alla ekonomi/APEX biljetter hade ju kravet att man var tvungen att stanna borta över helgen.
/ TT
Brukar det inte vara ett steg framåt och två bakåt??
Eller tänker du kanske på upprepade snedsteg nu?Är inte det en beskrivning som är reserverad för svensk politik?