Von Wiffen
Medlem
Ja, ser lite lustigt ut.Gurka och lök på pinne![]()
Rödlöken var sjukt stark också. Sen blev det några vitlökdbröd för att förstöra andedräkten helt.
Ja, ser lite lustigt ut.Gurka och lök på pinne![]()
Sen blev det några vitlökdbröd för att förstöra andedräkten helt.
Lufthansa first serverar vitlöksbröd"Alla" flygbolag med säte i och öster om Thailand verkar ha dessa (farligt goda) vitlöksbröd
Är det några bolag i Europa eller Nord/sydamerika som serverar vitlöksbröd?
Finns definitivt många andra etablerade bolag som ligger nivåer under vad Air New Zealand levererar
Bra att veta! DåLufthansa first serverar vitlöksbröd![]()
Kul! Ja, lite synd att de är så långt bort. Fick du nöjet att testa deras lounge i Auckland också?Jag flög nyligen Air New Zealand, Singapore till Auckland (Dreamliner). Det var det bästa businessklassflyget jag har haft för länge. Det var så skönt att sova efter dom hade bäddat madrassen, jag sov alldeles för mycket och hann inte jobba. Maten var riktigt bra och hela kabinen kändes fräsch och fin. Och som andra har också noterat, personalen var höjdpunkten, så trevliga och äkta och hela tiden tillgängliga utan att vara på något sätt jobbiga. Synd bara att det går inte att flyga med dom oftare.
Kul! Ja, lite synd att de är så långt bort. Fick du nöjet att testa deras lounge i Auckland också?
Är säterna på Airbus A350 lika som på deras Boeing 777-300 (utan ER) eller på deras Boeing 777-300ER?Angående kabinen i A350-900 så är sätena väldigt lika B777-300. Samma hårda och faktiskt inte så bra madrass, som flera varit inne på.
B777-300ER ska det vara. Skrev nog det tidigare i tråden, men missade härÄr säterna på Airbus A350 lika som på deras Boeing 777-300 (utan ER) eller på deras Boeing 777-300ER?
Om jag kommer ihåg, de har angled-lie flat stolar i Business class på deras Boeing 777-300 (utan ER).
Bilden var från Boeing 777-200 men det är samma modell av stolen som på Boeing 777-300 (utan ER).
![]()
(Foto: Dr. Miles)