Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2025

Var I appen hittar ni julkalendern?
Under Home fliken
IMG_6493.jpeg

Inte för mig. Kanske man måste vara i/från Skandinavien för att se julkalendern i appen.
Har det fnnits något som pekar på det alls? Jag har inte sett något om det någonstans. Utgår ifrån att den gäller alla.

Det är väl främst morgondagens lucka som det varit otydligt vad gäller den frågan?

Samma fenomen för mig att knappen på webben inte var aktiv. Tack för tips om att gå via appen, funkade klockrent. Jag såg julkalendern i appen trots att jag befinner mig utanför Skandinavien.

Jag ser ett annat stort problem med denna bekräftelse, i att det inte framgår vad bekräftelsen gäller, varken för SAS eller för mig själv (bortsett från metadata om vilken dag bilden togs). Tog därför även skärmbild av föregående sida (bakåt i appen efter bekräftelsen). Bäst av allt hade ju varit om SAS bekräftelsesida hade innehållit infon om vem/vad/när, inte bara vem.

(Samma problem med inaktiv knapp hade jag ju med Hertz också, men där blev den plötsligt aktiv någon gång under gårdagen, dvs dagen efter luckan, vilket ju är en sorts work-around för luckor som är öppna flera dagar. Högst oklart vad det berott på. Också spekulerat på regionblock, men verkar ju inte så.)

Attachments

• IMG_7404.png
    IMG_7404.png
    {memory} MB · Visningar: 36
Toppen