Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2025

SAS har gjort det väldigt tydligt då man signar upp nu på lucka 18. De till och med förstår att man tar screenshot på allt alltid, vad gäller EB, så de har till och med fixat en knapp för det. Nästan imponerande?

De tröttnade väl på alla mail och samtal vid förra julkalendern.
Fast när man tryckte på screenshot knappen fick iallafall jag en screenshot som inte innehöll varken eurobonus numret eller mail, de var båda tomma... Skulle tagit en manuell screenshot som vanligt men det går inte att gå tillbaka.

Själv behöver jag bara runt 300 poäng utöver saker som redan är bokade så det gör inte så mycket om jag tappar det men för andra kan jag rekommendera manuell screenshot då uppenbarligen knappen inte är helt tillförlitlig.

SAS har gjort det väldigt tydligt då man signar upp nu på lucka 18. De till och med förstår att man tar screenshot på allt alltid, vad gäller EB, så de har till och med fixat en knapp för det. Nästan imponerande?

De tröttnade väl på alla mail och samtal vid förra julkalendern.
Dock fungerade den funktionen rätt ruttet.

Jag som hade mörkt läge på min telefon, fick en svart screenprint av SAS. Så en vanlig screenprint behöver fortfarande tas.

Jaha jag fyllde i på hemsidan och använde prefix. Nu fick jag lov att göra i appen med för säkerhets skull, där det som sagt var ifyllt utan prefix. Ser det inte som helt omöjligt att jag får dubbla poäng nu i och med detta... ;)

Toppen