Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2025

Försöker boka hyrbil med Hertz luckan som ska vara giltig till och med den 20 december, men jag lyckas inte hitta bil tillgänglig på någon av stationerna? Sökt på flera olika stationer och främst vardagar i januari-februari 2026.
Näe inte helt lätt, verkar vara en bug…

Testa att gå via sas rental cars portalen men utan att logga in. Sök på destination så kan det komma upp alternativ den vägen. Glöm inte att logga in INNAN du bokar bara. (Villkoren om 10k/5k står där, ta dumpbild).

Näe inte helt lätt, verkar vara en bug…

Testa att gå via sas rental cars portalen men utan att logga in. Sök på destination så kan det komma upp alternativ den vägen. Glöm inte att logga in INNAN du bokar bara. (Villkoren om 10k/5k står där, ta dumpbild).
Tack, funkade bättre med att logga ut först :)

Det funkar utloggad, men poängen blir fel, och priset blir högre än de Sixt-bokningar jag har gjort i stället. Kan vi inte få CDP/PC i stället, så kan vi boka på hertz.se eller i appen?
Denna gången har cdp gått in som meilia hos mig (varit SAS tidigare kampanjer) så ser inte siffrorna tyvärr. PC på julkalendern är 212037 om du vågar chansa på att köra i kombo med SAS.

Denna gången har cdp gått in som meilia hos mig (varit SAS tidigare kampanjer) så ser inte siffrorna tyvärr. PC på julkalendern är 212037 om du vågar chansa på att köra i kombo med SAS.

Hertz.se accepterade inte PC 212037 tillsammans med CDP:en SAS EUROBONUS GOLD som jag har i min profil. De bokningar jag gjorde den 16:de kom in med CDP: SAS EB PROMO och PC: 212037. De jag gjorde 20:de kom in med CDP: SAS MEILI PLATFORM och PC: 212037. De jag gjorde på förra kampanjen i oktober kom in med CDP: SAS EUROBONUS BASIC och PC: 211961

De skriver ju att man skall boka via sas car rental portalen, så det gör jag. Det är ju lite dumt för Hertz om de inte visar tillgänglighet i portalen, när de faktiskt har det. Konkurrenterna kommer ju upp i samma lista. Och just därför tycker jag att de borde ge samma förmåner/tillgänglighet/pris om man bokar på hertz.se eller i appen, om man har sitt Eurobonus-nummer i profilen.

Är deet någon som försökt köpa presentkort och som verkar få 20% extra? Jag kan inte se någonstans att jag skulle få annat belopp än det jag vill köpa för.

Hur var det nu med dessa presentkort, kunde man kunde använda för att betala skatter?

Kan man använda en del av presentkorten eller måste hela användas direkt?

Angående lucka 21. Får man inte längre poäng (utöver via kort) vid köp av "Bio & Kulturkortet - digital värdekod"? När togs detta bort?

Toppen