Det är ju fortfarande max två presentkort per bokning, inte per person, så den taktiken förstår jag inte.Det här var lite trist. Hade tänkt köpa med åtminstone 2000e. Får väl köpa åt flera personer som sen kan boka mina kommande resor
Det är din tolkning, och den har stöd i texten. Men jag tror tyvärr att SAS som vanligt skrivit först och tänkt sen, och helt enkelt inte tänkt på att någon kan ansluta från Europa men utanför Skandinavien. Jag tror inte heller att man får dubbla poäng för att flyga vidare inrikes i USA på SK-nummer. Men i bägge fallen skulle jag öppna för att bli positivt överraskad.Som jag förstod det var det alla resor inom Europa och interkontinentalt med tillägget "inte anslutningsflyg inom Skandinavien". Så rimligen bör flighter till Finland ge dubbla poäng. Jag har en resa i SAS Premium till Kalifornien inbokad under dubbla perioden, så det var en välkommen överraskning. Ännu större överraskning - när jag läser informationen från SAS igen - är att både bonuspoäng och nivåpoäng dubblas! Det blir 12 000 extra nivåpoäng för den resan.
Alltså kan jag köpa hur många gånger som helst, 500e åt gången? Så förstod jag det inte, men bra om det är så.Det är ju fortfarande max två presentkort per bokning, inte per person, så den taktiken förstår jag inte.
Bra fråga. De säljs inte av "SAS" eller "SAS.se" utan av "SAS GIFT CARD SWEDEN". Dock står det SAS vanliga organisationsnummer på kvittot.ger presentkorten betalada med sas mastercard premium 25p/100 kr?
Nu blev presentkorten cancelerade då de inte hade toppat upp med 20%, så får köpa nya, nu kan man inte välja valfritt värde vilket man kunde tidigare idag.Jag köpte presentkort kl 7:19. Fick bekräftelse och presentkorten samma minut. Dock utan 20%. Drog mail till deras guld support. Får hoppas de fixar.
Dock försvinner flexibiliteten när man köper flex biljetter med presentkort, då det är dyrare att boka om än att boka av och boka nytt, även att det inte ska vara så men där kan inte kundtjänsten förklara de säger att systemet bestämmer och inte T&C. Vidare om man avbokar med presentkort tar det tid och biljetterna man ville ha kanske inte finns kvar.
Man kan använda presentkorten till ej ombokningsbara biljetter dock synd att de begränsar till två. Lite systematiskt SAS.
Hur fort får ni andra presentkorten? Har inte fått på ca 10 min (köpte just nu).Nu blev presentkorten cancelerade då de inte hade toppat upp med 20%, så får köpa nya, nu kan man inte välja valfritt värde vilket man kunde tidigare idag.
Tog c:a 20 sekunder från köp till mail för en timme sedan.Hur fort får ni andra presentkorten? Har inte fått på ca 10 min (köpte just nu).
Kom direktHur fort får ni andra presentkorten? Har inte fått på ca 10 min (köpte just nu).