Senaste nytt

VIKTIG uppdatering: Forumet flyttas nu till First-Class.com

Ändå fortsätter man att spendera tid här, trots att ägarna så tydligt inte bryr sig och verkar helt oberörda av vad medlemmarna tycker. Trist att det inte finns ett vettigt alternativ som den samlade kunskapen här kan söka sig till.

Forumet är fruktansvärt att använda i mobilen i utan Tapatalk. Och att använda forumet på datorns webbläsare känns som att förflyttas till 1996. Nej, se till att fixa Tapatalk-kompabilitet om forumet ska leva vidare

Nån chans att kunna fortsätta använda Tapatalk?
Vad gäller egentligen angående denna flytt? Ska Tapatalk fungera eller inte? Var finns denna information? Jag fick alldeles nyss en notis från Tapatalk i mobilen om ett nytt inlägg men det verkar inte gå att läsa via Tapatalk-appen. Har det skickats ut någon info via mail som jag kanske missat?

Om jag ska vara ärlig tycker jag hela denna flytt har hanterats rätt märkligt...

Verkar också ha återuppstått någon spökversion av forumet på businessclass.com, där förvirrade användare skriver via nyskapade konton (går inte logga in med befintliga). Se exempelvis:

Last edited:
Uppdaterade loggor och sådant borde ju förstås ordnas förr eller senare, men det viktigaste borde ju vara att åtminstone under en övergångsperiod ha en tydlig info-sida på gamla adressen som pekar till den plats där man kan hitta forumet. Konstigt nog finns det trots allt vissa som inte är inloggade varje dag och inte läser alla trådar samma dag som de postas.

Forumet är fruktansvärt att använda i mobilen i utan Tapatalk. Och att använda forumet på datorns webbläsare känns som att förflyttas till 1996. Nej, se till att fixa Tapatalk-kompabilitet om forumet ska leva vidare
Jag tycker det funkar 90% bra i mobilwebben och ännu lättare på datorn. Har inget emot om folk vill ha Tapatalk, men jobbigt när sajten emellanåt försöker kränga skiten åt en.

Toppen