Hej @dashboard kan du vara snäll och lägga några minuter på att fixa ovan och andra grejer som inte funkar längre. Är lite märkligt att bara flytta forumet och sen försvinna utan att se över feedback och agera på den. Kom igen liksom.Länkar i menyn pekar fortfarande på businessclass, tex nya inlägg.
Vad gäller egentligen angående denna flytt? Ska Tapatalk fungera eller inte? Var finns denna information? Jag fick alldeles nyss en notis från Tapatalk i mobilen om ett nytt inlägg men det verkar inte gå att läsa via Tapatalk-appen. Har det skickats ut någon info via mail som jag kanske missat?Nån chans att kunna fortsätta använda Tapatalk?
Jag tycker det funkar 90% bra i mobilwebben och ännu lättare på datorn. Har inget emot om folk vill ha Tapatalk, men jobbigt när sajten emellanåt försöker kränga skiten åt en.Forumet är fruktansvärt att använda i mobilen i utan Tapatalk. Och att använda forumet på datorns webbläsare känns som att förflyttas till 1996. Nej, se till att fixa Tapatalk-kompabilitet om forumet ska leva vidare