Dick Hellman
Medlem
Tack! Det funkade för mig också. Men inga webbläsare funkadeAnvände appen i mobilen, funkade bra för både mig och sambon.
Tack! Det funkade för mig också. Men inga webbläsare funkadeAnvände appen i mobilen, funkade bra för både mig och sambon.
Fast när man tryckte på screenshot knappen fick iallafall jag en screenshot som inte innehöll varken eurobonus numret eller mail, de var båda tomma... Skulle tagit en manuell screenshot som vanligt men det går inte att gå tillbaka.SAS har gjort det väldigt tydligt då man signar upp nu på lucka 18. De till och med förstår att man tar screenshot på allt alltid, vad gäller EB, så de har till och med fixat en knapp för det. Nästan imponerande?
De tröttnade väl på alla mail och samtal vid förra julkalendern.
Dock fungerade den funktionen rätt ruttet.SAS har gjort det väldigt tydligt då man signar upp nu på lucka 18. De till och med förstår att man tar screenshot på allt alltid, vad gäller EB, så de har till och med fixat en knapp för det. Nästan imponerande?
De tröttnade väl på alla mail och samtal vid förra julkalendern.
Ah där har vi det. Det var nog samma som hände här -numren är kanske med men i svart på svart.Dock fungerade den funktionen rätt ruttet.
Jag som hade mörkt läge på min telefon, fick en svart screenprint av SAS. Så en vanlig screenprint behöver fortfarande tas.
Kör också mörkt läge och för mig kom all nödvändig information med.Ah där har vi det. Det var nog samma som hände här -numren är kanske med men i svart på svart.
Framgår åtminstone att bonusflyg inte räknas.Men några T&C gällande lucka 18 har vi inte fått?
Har ni fyllt i numret med eller utan EB? Undrar om det blir problem senare om man har gjort det "fel".
Det var ifyllt för min del utan EB.Har ni fyllt i numret med eller utan EB? Undrar om det blir problem senare om man har gjort det "fel".