Jag anmälde mig i appen. Sitter på LHR. Boende i Sverige men funkade att regga sig även utomlands.Finns inte heller i appen för mig som boende i Finland. Antar att det är som du säger att man inte visar utanför Skandinavien, för sådana medlemmar är väl inte intresserade av extra bonuspoäng?.
Jag provade nu att ändra i appens inställningar att ändra "Country" till Sverige å då dök kalendern upp.Jag anmälde mig i appen. Sitter på LHR. Boende i Sverige men funkade att regga sig även utomlands.
Ursäkta det felaktiga valet av formulering och och ord.. Det jag var ute efter var att det inte förtydligats om det är ben för ben som räknas eller per T/R resa. Hittills har i varje fall jag inte hittat något som rätar ut det frågetecknet.Det står ju på luckan vad som gäller, vad är det som är otydligt?
Bonusresor räknas inte, annars alla sas flyg (ja connect och underleverantörer räknas), och det står mellan vilka datum man ska flyga.
Ursäkta det felaktiga valet av formulering och och ord.. Det jag var ute efter var att det inte förtydligats om det är ben för ben som räknas eller per T/R resa. Hittills har i varje fall jag inte hittat något som rätar ut det frågetecknet.
Tack då har de uppdaterat ”inlägget” sen i natt.”Each segment counts as 1 flight.”
Ursäkta det felaktiga valet av formulering och och ord.. Det jag var ute efter var att det inte förtydligats om det är ben för ben som räknas eller per T/R resa. Hittills har i varje fall jag inte hittat något som rätar ut det frågetecknet.
Innebär det då om jag flyger tur och retur till exempelvis Prag, ut GOT - CPH - PRG hem PRG - CPH - GOT.
Är detta då totalt 4 flygningar?